söndag 12 december 2010

Lucka 12

Redan tredje advent! Oj vad tiden går.
Jag och J hade planerat att lämna bort barnen ett par timmar för att åka in till stan och handla de sista klapparna. Men E hade feber i natt, så jag fick åka själv och klara av min del. Inte lika kul då jag hade sett framemot lite vuxentid och lunch på stan. Men nu är jag iallafall klappad och klar. Kvar väntar bara inslagningen.

Det blev såklart en adventspresent till barnen idag - varsin julklappsstrumpa. Kände mig lite osäker på hur pass mycket det skulle uppskattas, men det har varit en riktig hit. De har sprungit runt här hemma med tomteluvor och "julklappssäckar" hela dagen. Bobby Caren har använts som släde - E längst fram, med I tätt bakom. Säckarna placerades i släpet. Sen har den ena utdelningsrundan efter den andra körts runt. Runt...och runt...och runt. Så roligt dom haft!

Inga kommentarer: