fredag 11 januari 2019

Tillbaka till dåtiden

                                                                                                                          Foto: Copyright 2019. All rights reserved.

Vi är hemma igen.
Efter en sjutton-dagars-lång-utflykt till Usa. 
Inklusive en sjuhelsikes massa restimmar.
Jo vi steg upp mitt i natten på julafton, drog till Kastrup - Frankfurt - Tampa.
Väldigt ovanligt, för att vara oss.
Men nu är vi hemma.
Som sagt.

Och eftersom jag har lovat att skriva en massa saker om resan till några vänner, 
så kör vi den i bloggform.
Ja jag har ju redan skrivit texterna och ska nu bara redigera 
och välja ut bland de 700-800 bilderna jag klickat under resan. 
Sen drar vi loss några inlägg, droppar dem då och då.
I kronologisk ordning.
Alltså.
Som att åka tillbaka till dåtiden.

Så idag blir det en gnutta dåtid.
En jäkla massa tvättande.
Skridandes runt i nattlinnet jag saknat
(en julklapp till mig själv)
(eftersom barnen inte vill ha randiga POP-kläder längre,
så får man släcka sin POP-törst själv)
Och en jädra massa efterlängtat finkaffe, för att hålla jetlaggen i trim.

Fredag alltså.
Då kör vi!

Inga kommentarer: