måndag 11 juni 2018

När det är dags att stilla er nyfikenhet

Okej, nu är jag inte sprickfärdig längre.
Bara glad och nöjd.
Och tacksam.
Och totalt förälskad i mina gula byxor och volangtopp.
(Det trodde jag inte när jag såg dem första gången. 
Men allt är inte som man tror, att det ser ut att vara)

Men för er som varit nyfikna.
Här är jag.
Feeling like a covergirl.
En före. Och tre efter.
Och om man kollar här
finns det ännu fler fina bilder.
På mig och Johanna.
Och shit vad snygg hon blev! 
Denna fin tjej som jag fick hänga med hela dagen.
Som ett vackert skogsrå.



                                                                                            (foto lånade från Att vara någons fru)


Japp.
Gör-om-mig-för-en-dag!
Så himla glad att jag fick denna möjlighet.
Och jag har lärt mig en hel del.
Att våga vara mer än grå.
Att jag ska klippa lugg nästa gång.
Och att jag är vacker när jag ler.

Sen ska jag bara träna på att gå i mina nya pumps.
Och kolla in sminktips på youtube!
Men jag är såååå peppad!


Inga kommentarer: