tisdag 6 mars 2012

Blått är flott

"Slösar" bort min viktiga hemma-å-vänder-innan-brandutbildningen-tid-som-borde-innehålla-hushållsarbete, med att hänga på nätet. Hamnar på TintinStyle och ser en lovely blå Desigualkjol. Amen, står det inte Tittilina på den?

Ah, vad farao. Jag tror vi bokar vår tilltänkta semester till en spanjackas badort, så att jag både kan ligga på playan å rosta mig lite OCH shoppa kjol till ett billigare pris. Så gör vi!


Eller, så skänker en vänlig själ den till mig när jag fyller år.
Funkar det oxå.

3 kommentarer:

Fru Sederblad sa...

Oavsett, så var den attans så snygg! Det är farligt att surfa in på sådana sidor... men det vet du säkert redan ;-).

Louise Alexandersson fotografier sa...

smart där, boka resa och shoppa billigt...endast en kvinna tänker så :)

Ha en fin kväll
Kram Louise

Anonym sa...

Jag visste väl du var blå :-) Som jag säger, KÖP DEN...KÖP DEN, det är du absolut värd. Jättefin på dig med en tajt top och dina fina armar!
Carin