torsdag 8 mars 2012

Var god dröj

You are placed in a queue
Due to the interest in our latest designer collaboration, you are being placed in a queue. We are working hard to give you access to hm.com as soon as possible. Please try again.

När Marni släppts på HM är jag knappast ensam på linan. Har folk inga jobb å sköta? Eller är alla hemma i sjukstugan som jag? Jag har iallafall ett liv att sköta. Det är barnrumpor som ska torkas, klädkonflikter med treåringen som ska redas ut, tjat om Wiispel som högra örat ska lyssna på.. Och snart har jag en dysfunktionell musarm av allt blippande på "Try-again-knappen".

2 kommentarer:

Desireé | homeanddesire.se sa...

Har inte ens kollat kollektionen... Behövs inte slösas mer pengar här inte ;)

Angående första uppgiften så vill jag inte visa upp bilden, då den kvalitetsmässigt inte var så bra tycker jag själv. Jag valde den för att få ihop dokumentationen bra! :) Hur går det med dina studier? Bakningen kommer det givetvis bild på! :)

Kram!

Louise Alexandersson fotografier sa...

åå var det idag :)


Ha en fin dag
Kram Louise