söndag 3 augusti 2014

Jag har det bra. Det har jag.

Min hud luktar sol.
Och kalufsen står rakt ut. Stärkt av havets salta vatten.
Jag som inte har ett uns av volym annars, får under sommaren känna på hur det känns.
Volym.
 
Jag har förlorat mig i semesterns härligheter. Totalt!
Vet knappt om det är vardag eller helg. Helg eller vardag.
Så jag frotterar mig med härliga människor dagarna i ända.
En del går jag på restaurang med. En del "förgiftar" jag med Nutella.
En del slänger jag mig i Östersjöns höga vågor med. En del låter jag dra ut min sons
nu-har-den-hängt-länge-på-tre-kvarts-tand.
En del har söta minimänniskor som jag fotograferar.
En del somnar jag vid sidan om.
 
 
Jag har det bra. Det har jag.
 


1 kommentar:

Jennica... sa...

Det låter underbart! Och det är ju en alldeles underbar sommar vi har!! Ljuvligt!
Kram!