söndag 7 september 2014

40-årskris?

Det må hända att det är nån form av 40-årskris light. Eller nåt.
Men isåfall kan jag leva med det.
Att ha en löpande kris. Som får mig att må bättre på köpet.

Men jag lyckades iallafall.
Huka för dyngsnoriga dagisbaciller under flera veckor.
Ha knäet på min sida.
Ta mig runt Midnattsloppet.
Och slå till på ett personbästa.
56.42. Bara sådär.
 
(Start Midnattsloppet. Lång slutartid. Löpare och strålkastare)

 
Så om det är 40-årskris?
Ja, då kan jag verkligen, verkligen leva med det.
 


5 kommentarer:

Anonym sa...

Gött!

Anonym sa...

Jag är så imponerad! Du är fantastisk!! Kram H

Nellie - the Flying Hippo sa...

Wohoo, superTitti! :D

Mittgodastefinaste sa...

Hurra för dig!

Kram Jenny

Jennica... sa...

GRATTIS!!! Igen....men det tål att upprepas! Kanonbra jobbat!!

Och jag måste säga att det är en av de vettigaste 40-års kriserna jag varit med om! ;)

Kram Jennica