söndag 7 oktober 2012

Hålla helg

Söndag kväll och det är att dags att hålla helg efter att ha uppgraderat till svart bälte i shopping.
Igår Ullared. Idag Mobilia. I´m kidding you not. Det tar på krafterna att brottas med kundvagnar och se till att hela tiden ta skydd mot nyvässade armbågar. Det gör det.
 
Och det tar på magmsuklerna (dom man inte har) att sitta i världens mysigaste och inglasade veranda (fasen att jag inte hade kameran med) en fredagkväll med världens bästa kollegor och tramsa och flamsa långt in på natten. Jisses! Jag kommer inte ihåg när jag skrattade så mycket sist. Det måste varit 1993 eller nåt. Under tonårstiden eller nåt.
 
 
Så nu blir det julklappsinslagning, tända ljus i nya stakar och sen Solsidan.
Yes it is!
 

3 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

LÅter onekligen som en bra helg!
Ha det! Kram Jennifer

Nellie - the Flying Hippo sa...

Julklapper! Imponerande framförhållning. :) Kram

Queen of Kammebornia sa...

Vad du kan, jag skulle nog få spuck :) Tur att du får landa i soffan och skratta, för Solsidan är ju fantastiskt!