onsdag 31 december 2014

Resumé


2014- Årets:

Skönaste: Uppehållstjänsten, dvs sju veckors sommarlov

Oväntade: Alla fotouppdrag jag fick i samband med min företagssida på Facebook

Sorg: Har som tur är, varit ganska förskonad från detta i år

Favorit-som-kommer-i-repris: Att vara ledig en dag varannan vecka

Projekt: Att försöka äta sundare och röra mig mer. Hur det gått? Jo jag har gått upp nåt kilo!

Kärlek: Nutellamannen och hans frus bröllop

Konsert: Gills det att man sett Sean Banan live på Sommarlovsmorgon?

Låt: Åh det finns många, men Pharells "Happy" har grävt sig djupt in i hjärtat tack vare mina galna kollegor :-)

Julklapp: Det måste vara Big Bro´s träningsställ som han fick - han har bokstavligen bott i det flera dagar

Fest: 70-årsfesten hos vänner i somras

Skratt: Har många sådan med mina kollegor. Ni vet sådana där som man gråter av. Men det bästa kan vara när vi var på Ronneby Brunn tillsammans och kiknade av skratt för att jag gjort bort mig. Skrattade så att jag nästan trillade av stolen...

Efterrätt: Nutellasemifreddo

Utveckling: Att leva efter mantrat "good is enough"

Oro: Som alltid, att det ska hända min familj något hemskt

Oavslutade: Min viktminskning. Den gick käpprätt åt skogen....

Succé: Tiden på Midnattsloppet

Förändring: Börjat träna pass igen. Tantgympan ni vet...

Bristvara: Tid

Ihållande: Jag lägger mig fortfarande alldeles försent

Kära återseende: Att se och höra en av mina gamla tjejkompisar sjunga i kyrkan på julafton. Det var ca 20 år sen som vi sågs sist.

Klädinköp: Mina boyfriendjeans på Lindex. Det vara lika bra att köpa två...

Bok: "I kroppen min" av Kristian Gidlund

Fundering: Hur jag ska lyckats äta mindre onyttiga sötsaker?

Löfte: Lägga mig i tid och skippa kvällsmackan

Gott Nytt 2015!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett alldeles förträffligt 2014 verkar det som.
Gott nytt på dig med min vän!

Jennica... sa...

God Fortsättning!
Fin sammanfattning, du verkar ha haft ett fint år!
Jag önskar ett ännu mer fantastiskt 2015! Vi kanske kan ha som löfte att vi ska ses på en fika eller nåt? Det hade varit trevligt! :)
Kram Jennica