söndag 17 september 2017

Kuddkrig och fortkörningsböter


Ja men vad säger man?
Jag tror att helgen måste fått fortkörningsböter den här veckan.
Det hann på nåt konstigt sätt bli söndag, innan jag hann notera att det ens varit fredag.
Och det kan vara så att jag glömde andas där nånstans.
Men jag hann iallafall ett tångbad, ett kvällsdopp, en Skanörsmil, 
en riktig löparefterfest och tre fotograferingar.
Den sista inklusive kuddkrig.
Det kan absolut ha varit den mest galna familje-porträtts-idéen jag hittills kommit på.
Och kanske var det inte den mest genomtänkta.
Fast jag tror säkert att kuddkrigsbarnen kommer minnas den - forever.

Men nu dags att sova och ladda om.
De säger att det tydligen är måndag.
 Snart igen.

Så - peace, love and kuddkrigsunderstanding....

1 kommentar:

Mittgodastefinaste sa...

Fortkörningsböter på veckan som följde sen då, jag har inte vetat vilken dag det är...

Men nu lördag kväll och snart middag här, maken ska bara komma hem från logistiktur med en av döttrarna i flocken, ju äldre desto längre turer...

Kram Jenny