söndag 21 februari 2016

VAD-listan

Jag hittade den här VAD-listan hos Min Vardagshälsa och började fundera över mina egna svar.
Så här är dom. Just nu.
Vad stressar dig?
När jag har för många bollar i luften.
Vad ska du göra ikväll?
Invänta att tvättmaskinen ska bli klar, så att jag kan gå och lägga mig. (jag i ett nötskal)
Vad är svårt?
Att låta bli söta sockerhaltiga saker.
Vad är lätt?
Att hoppa ner i dubbelsängen, mitt i mellan Big Bro och Lil´sis. Och SOMNA!
Vad blir det för middag idag?
Det blir ingen mer mat för min del idag.
Vad vill du göra mer?
Springa utan att bry mig om min onda fot.
Vad går du igång på?
Att få träna. Jag älskar energin efteråt.
Vad gråter du av?
Trötthet ibland.
Vad gjorde dig arg senast?
Imorse, när jag fick leta upp avloppsrensaren.
Vad åt du senast?
Knäckemacka med ost.
Vad är fånigt?
Människor som bara tänker på sitt eget bästa.
Vad är gott? Choklad


Inga kommentarer: