måndag 4 januari 2010

Eget rum

Oj vad vi hade tänkt göra mycket nu under 15-gemensamma-lediga-familjedagar och nu är det bara 2 kvar.... Vart tar tiden vägen? Jag hade tänkt få lite ordning på mina bilder med framkallning osv, men icke. Jag har inte ens börjat!
E´s rum skulle vi också ta itu med och tack vare mannen min så är vi iallafall en bit på väg. Hon är förvisso inte så gammal så att hon måste lämna vårt rum, men det är dröjer länge tills nästa långledighet så det är lika bra att få det målat åtminstone. Så under tiden jag och I var på 3-årskalas har det målats här hemma. Barnkalas är minsann inte alls dumma - det var hur trevligt som helst att sitta och fika med dessa goa "dagismammor". Jag tror att vi vuxna uppskattade det minst lika mycket som barnen gjorde! Även om vi inte fick godispåsar och tatueringar ;-)





E fick den här fina gunghästen i julklapp och hon älskar den! Den kommer pryda hennes lilla rum så småningom. Köpt på http://www.egetrum.se/

Inga kommentarer: