fredag 1 januari 2010

Nyårslöfte




År 2010 - nytt år och nytt decenium. Ett år har avslutats och nu är det nya tider.

2009 var ett händelserikt år, ja kanske inte första halvlek men andra halvlek som nybliven lycklig tvåbarnsmama har varit intensiv. Årets höjdpunkt var givetvis när lilla E såg världens ljus!
Året avslutades igår med goda vänner och tradionell nyårsmeny; Hummer, oxfilé och smarrig efterrätt! Å så gott!


Vanligtvis brukar jag inte bry mig om det där med nyårslöfte, då det onekligen inte brukar gå nåt vidare bra med sådana - och jag är väl inte den enda till att känna igen mig på den fronten.
Något år har mitt löfte varit att "inte ha något nyårslöfte" och då har jag klarat det betydligt bättre.
Senaste tiden har jag varit nyfiken på att börja blogga, så varför inte ge ett löfte om detta 2010? Löfte om träning och nyttig mat hoppar jag över - idag vankas det pizza och sofflock!






Inga kommentarer: