onsdag 26 oktober 2016

Big Bro is speaking


1.Vad brukar mamma alltid säga till dig?
"Ta bort mobiltelefonen." Ibland - "Inget spel före läxorna."

2. Vad gör mamma glad?
Att man lyssnar på henne.

3. Vad gör mamma ledsen?
Du blir typ aldrig ledsen

4. Hur får mamma dig att skratta?
Det vet jag inte. Kittlas. Jag är skitkittlig.

5. Hur var din mamma som barn?
Fattig, Nä jag bara skoja.
Du var retad. För brösten. Det har du sagt nån gång. (Jupp, i sexan blev jag kallad plankan....)

6. Hur gammal är mamma?
Ah du är väl 42 eller? Är du 42, mamma? 41? Eller hur?

7. Hur lång är mamma?
Ingen aning. Du är säkert 1.81.

8. Vad är mammas favoritsysselsättning?
Ah det är fota. Du fottar ju dag och natt. Vinter, sommar , höst, vår. Varje minut!

9 Vad är mamma bra på?
Fota. Det är det enda du gör. Du kan bara fota. Du kan inget annat.

10. Vad är din mamma inte så bra på?
Hon slutar aldrig prata.

11 Vad jobbar mamma med?
Dagis och fottning.

12. Vad är mammas favoritmat?
Sushi.

13. Varför är du stolt över mamma?
Hon tar med oss på JUMP och roliga saker.

14. Om mamma var en seriefigur, vem skulle hon vara?
BATMAN! Nä jag bara skoja. Men Jokern. För ibland är du elak, det är han med :-)

15. Vad gör du och mamma tillsammans?
Fika

16. Vad är likt dig och mamma?
Båda har brunt hår.

17. Vad är olika mellan er?
Du är längre än vad jag är.

18. Hur vet du att mamma älskar dig?
Du kramar mig skitofta.

19. Vad är mammas favoritställe, dit hon gillar att gå?
Lindas Fingermat

Inga kommentarer: