måndag 24 oktober 2016

En helt vanlig, ovanlig, söndag


En helt vanlig, ovanlig, söndag ligger jag på alla fyra med rumpan i vädret.
Vanlig, för jag ofta fotograferar på söndagar.
Ovanlig, för att vi fått skjuta upp just den här familjefotograferingen i veckor nu.
Jo regna på söndagar, det går visst bra, seru.
Men igår satt den. 

Och så här kan det se ut "behind the scenes".
Jag, i de mest konstiga ställningar.
I skidjacka (jupp, fem grader varmt).
I förstora regnbraxor.
Och barfota!

Jag vet, crazyness mayby, men allt för konsten.
Och jag måste ju säga att fotomodellerna verkligen gjorde allt för konsten.
Struttade runt mestadels utan jackor och bara var glada.
(sa jag att det var fem grader varmt???)
Det kallar jag tålamod.

Amen!

Fotot har jag fått låna av mamman till de tålmodiga fotomodellerna


Inga kommentarer: