lördag 4 november 2017

Ett par trosor, en näve mod och lite jävlar anamma


Första lördagen på fyra veckor som jag känner mig som själv igen.
Då jag inte behöver ligga nerbäddat i sängen halva dagen.
Kanske halvfarten håller på att accelerera till helfart igen?
I hope.

Så jag hoppar i löparskorna.
Springer tre. 
Doppar mig.
Springer två till.

Jag vet, ni tycker jag är galen.
Och kanske har ni rätt....
Men känslan när man är på väg uppför stegen,
när varje cell i kroppen härligt kryllar ihop sig
och man får anstränga sig för att hålla ett orgasmliknande skrik inombords....
ja, då snackar vi inte kyla.
Då snackar vi feelgood och stressless.

Och det är inte så jäkla svårt det där.
Det gäller bara att ha med ett par extra trosor (att byta om till)
en näve mod och lite jävlar anamma.
That´s it!

1 kommentar:

Frida G Svensson sa...

sån powerkvinna du är!