fredag 10 november 2017

Utan att avslöja för mycket

Det är jobba-hemma-fredag idag.
Nä, inte en sån jobba-hemma-fredag då femtiosju barn springer runt i vårt hus.
Utan en sån jobba-hemifrån-fredag då jag ska försöka redigera mitt sista uppdrag.
Jag har bestämt att det får bli så.
(vi får väl se om jag lyckas hålla det)
Att det är dags att ta vinterpaus.

Den där redigeringen tar ju så oändligt mycket längre tid än fotograferandet.
Och nu behöver min kropp läsa lite mer böcker istället.
För lika härligt, som det är när fotohögsäsongen kickar igång,
lika härligt är det när den når sitt slut.
Jag behöver det. 
Bli en bokbjörn som går i ide.
För att ladda upp kreativiteten igen.


Här, 
en bild från senast leveransen.
Jag fullständigt älskar´t.
Kärleken, värmen och glädjen mellan mor och dotter.
Om man är sugen på att se fler bilder,
kan man göra det här.
Men bara några.
För snart vankas det jul och jag har hört att moster önskar sig ett foto i julklapp.
Så vi får spara på överraskningarna och det goda.

Fredagsamen.

Inga kommentarer: