lördag 10 november 2018

Tjejbaciller. Och sjävförtroende

Först vill bara jag säga att tjejerna på bilden har
INGENTING,
 att göra med resten av storyn.
Det är bara några goa, härliga, söta tjejer som lät sig fotograferas
 av en efterhängsen kärring ner vid spanska poolen.
Okej?
I-N-G-E-N-T-I-N-G!
Bara att de är söta.


Okej,
vi kan säga att jag hört det av en kompis.
Eller på stan.
Eller kanske i ett hus.
(Nära) där vi bor.
Jag kan iallafall avslöja att tjejer INTE ligger etta på topplistan.


Pappaaaaa! 
Det är jättemånga i min klass som är ihop med varandra!?
😱😱😱

Jag ska gifta mig med en hund.
Varför ska man gifta sig med tjejer, 
när det finns gulliga hundar istället?

(Pappan) Det är mer normalt kanske att gifta sig med en tjej?

Pappa, det finns inga rätt eller fel.

Pappa, innan jag börjar med sån skit, 
så ska jag bli innebandyproffs.
Lika med, tjäna mycket pengar.
Sen kan man få vem som helst!

Frågor på det?



1 kommentar:

Mittgodastefinaste sa...

Bra med en plan!

Och som svar på din fråga till mig för ungefär en miljard år sen!! (Har inte haft så mycket tid för bloggen tyvärr!!)

Nej jag är inte hemkunskapslärare! Utan lärare i särskolan, men min klass lagar nog lite mer mat än genomsnittet tror jag!

Kram till dig kära bloggvän! //Jenny