fredag 16 december 2011

Bloggtorka

Det råder total bloggtorka dessa dagar. För såväl skribent som läsare. Det är bråda dagar såhär veckan före jul och folk har helt enkelt annat för sig.

Själv passar jag på att slå in dom sista julklapparna och titta på bla Svenska hjältar. Vilka fantastiska människor det finns, riktiga eldsjälar. Sådana som gör mig full av beundran. Särskilt nioåriga Milla, som samlat in 200.000 kronor till Afrikas svältande barn. Helt fantastiskt! Vilken tjej! Hon kommer bli nåt stort.

1 kommentar:

Vero sa...

Jag såg det också igår kväll och satt och tjurade hela programmet. Helt underbart vilka människor det finns.

Jag är klar med alla klappar, men några kvar att slå in bara. Det tar jag i veckan eller kvällen innan. Vi får se hur det blir. Känner ingen brådska hur som helst.

Hittatde hit av en slump. Kommer läsa mer. Ha en fin lördag!