fredag 30 december 2011

Sådan mor,

...sådan dotter.
Intresset börjar i tid.
Smile! Klick!

7 kommentarer:

Åsa sa...

Ta med den på en utflykt i vagn, och låt det plåtas med kameran. Väl hemma får du se världen ur ett helt annat perspektiv, barnets. Ganska kul!

TITTILINA sa...

Åh vilken härlig idé! Måste provas! Med båda barnen.

Gottegrisen sa...

Vilken liten goding!!

Ann-Louise sa...

Hon har ju blivit så stor! Max tror fortfarande att alla bevisar är Emmy.

Hanna sa...

Underbar bild på en underbar tös! Kram

Åsa sa...

När jag i somras var hemma hos en familj vi ungås för att fotografera dottern inför studentbalen hade jag ett av mina barn med mig. Hon fick ha med sig vår "gamla kompaktkamera". Så kunde hon också gå runt och ta kort. - Bra för då kunde jag få arbeta ostört ;-)
Och hennes bilder var roliga att se, det blir ju som sagt annorlunda vinklar...

Desireé | homeanddesire.se sa...

Härligt ;) Gott nytt år! :)