onsdag 21 december 2011

Min söta jul

Julgodiset för året är färdiggjort. Chokladrutor med marshmallows, (eller housemellows som I säger. Förövrigt en favorit i repris från ifjol), Leilas hallon- och chokladtryffel (modifierad utan alkohol) och egenkomponerad Chokladtryffel med päronkonjak. Satan i gatan så god.

Nu ligger läckerbitarna där i kylen. I väntan på att bli uppätna. (som om det skulle bli ett problem i det här hemmet?) Jo man kan ju gå och plocka direkt ur de gamla glassburkarna som ställer upp som emballage. Men det skulle ju vara så mycket trevligare om de fick ligga snyggt upplagda på ett kakfat. Ett sånt som jag inte har, men gärna skulle vilja ha.

Såg det här hos Indiska, det kanske kan passa. Skulle gärna vilja ha ett liknande i tre våningar. Tips? Någon?

2 kommentarer:

Vero sa...

Har inget tips allt, men jag skulle kunna tänka mig det där från Indiska. Men jag hinner då inte in och handla något innan jag skall bjuda på mitt julgodis. ;S

Ha en fin dag!

Ann-Louise sa...

Ikea har ett med tre våningar i glas, som är ovalt.