onsdag 8 oktober 2014

Att få den äran

Jomen, vi har ju varit på bröllop.
Det har jag glömt å förtälja.
Eller helt enkelt inte hunnit med, rättare sagt.
 
 
Men i alla fall,
ett sånt där hemligt bröllop som bara vi fyra kände till.
Jag, han-jag-är-gift-med, en av mina käraste väninnor
och han-som-hon-nu-är-gift-med.
Ett bröllop i smyg alltså.
På Mallorca.
Där två blev ett bredvid havet.
I en liten by med de små sötaste av kringelikrokgator.
Och vid en restaurang med fantastisk mat
och med en utsikt som gör att jag måste åka dit igen.
För att fotografera allt det vackra, när det inte regnar.


 
Bröllop på Mallorca alltså.
Och vi fick den äran att få följa med!


3 kommentarer:

Mamma med ambitioner sa...

Ahhhh så vackert. Vilken lycka att få vara med och dela deras kärlek. Mallorca, alla åker dit känns det som. Blir sugen har inte varit där. Är det för kort tid att åka över en långhelg tro?
Ha det gott/ Kristina

Jennica... sa...

Åh, vad fint! Vad speciellt att få vara med på ett sådant fint litet bröllop! En ära minsann.
Kram Jennica

HönaPöna sa...

så fint... och vilka härliga bilder!