fredag 18 mars 2016

Plötsligt händer det! Bara man väntar tillräckligt länge...


Alltså jag vet inte när jag var inne sist. 
Inte inne-inne.
Utan trendigt inne.
För varje år som går, blir jag mer och mer bekväm.
Sådär, så att jag vägrar ha skor som inte är sköna.
Ha byxor som ger mig andnöd eller skär långt upp i tjottahejti.
Jag har blivit för gammal för sånt.
För klok.
Och kanske för tantig....

Men vårens trender är blommor, rosa och korta byxor!?
Och helt plötsligt går jag från not till hot!
Bara sådär.
Hepp!

Plötsligt händer det!
Bara man väntar tillräckligt länge....

3 kommentarer:

Jennica... sa...

Klart du är hot! ;)
Men du....de där skorna....var kommer de från?! Det står ju "Jennica" på dem! :)
Kram!

TITTILINA sa...

Tack, du är väl för söt du.
Jag har köpt skorna på Zalando (Skechers), men jag tror de är slut där. Men annars finns det fortfarande några kvar på Boozt. Fruktansvärt sköna är de!

Kram

Nellie - the Flying Hippo sa...

Så rätt och så snyggt! :) Kram