söndag 12 juni 2016

Att ligga på latsidan



När det kommer till träning den här veckan,
kan vi säga att jag mest ligger på latsidan.
Det är mer Sporty Spice goes gammal gubbe.
Iallafall känns det som att jag luktar sådan idag. Gammal gubbe.
Jag säger inte att det beror på den nya duschcremen jag provade igår.
Jag säger bara att jag inte luktat så tidigare.....

Jag har en massa ursäkter dessutom.
För att inte träna.
En axel som jäklas med mig.
En trötthet som är zombieliknande.
En hals som svider.
Och ett löparintresse som är lika med noll.
Ja ni vet, och sådär lite gnällig.
Som en gammal gubbe.
En gammal gubbe, som försöker lyssna på sin kropp.
En gammal gubbe, som läser chic lit.
My fav!


V E C K A  T J U G O T R E 
Måndag  -  2+3 km löpning med mannen inkl dopp
Tisdag    -  5 km powerwalk
Onsdag  -  v i l o d a g
Torsdag  -  v i  l o d a g
Fredag   -  chokladmaraton
Lördag  -   SUP-yoga
Söndag  -  6 km powerwalk

Inga kommentarer: