söndag 30 april 2017

Att köra en favorit-i-repris

Det var många som hörde av sig förra veckan, efter mitt Tjugo-snabba-inlägg.
Det var tydligen väldigt uppskattat.
Kul!

Eller det var kanske inte jättemånga som hörde av sig och var lyriska.
Men tjugo tumbs up på fejsbock, tolkar jag som ett klart gillande.

Så vi kör väl tjugo till.
Sådana där snabba.
Lär-känna-Tittilina.



1. Min favoritfärg är blå.
2. Jag lider av prokrastinering. 3. Men levererar alltid i tid.
4. Jag skulle aldrig köra bil efter ett glas vin och 5. jag äter för det mesta havregrynsgröt till frukost.
6.Tidigare har jag alltid funderat över hur folk kan vara så klumpiga och lyckas backa in i stolpar.
7. Igår backade jag in i en soptunna.
8. Jag ogillar skarpt människor som "pissar på andra" och
9. jag  undviker de som tar för mycket energi.
10. Jag älskar grenhängare.
11. Är en social typ, 12. men vill ibland bara få krypa in alldeles själv i min grotta.
13. Jag har aldrig bantat medvetet 14. och har varit ganska nöjd med min kropp.
15. Förutom när jag gick i sexan-sjuan och kallades plankan.
16. Och nu, när tyngdlagen och ämnesomsättningen börjat leva sitt eget liv.
17. Jag beundrar de som ser städning som avkoppling.
18. Och har insett att jag är som mest stressad så här års,
då det är så mycket på agendan att jag glömmer bort saker och blir förvirrad.
19. Jag bakar hellre än lagar mat.
20. and I wonder why the most readers are from US, when I'm writing on swedish.....

Tjugo till alltså...

Inga kommentarer: