söndag 23 september 2012

Brownie and Sleeping Beauty

 
Big mistake att glömma minneskortet till kameran, när man träffar klanens solstråle.
But lovely and cosy att få ligga på samma fäll som Sleeping Beauty och snuffa tvåmånaders bebis.
Åh vad vi låg så länge på golvet igår! Först somnade hon och sen somnade jag. För en kort stund.
Mmmm, bebissnuff det är härligt det. Jag föredrar helt klart det sju dagar i veckan, istället för jobb och måsten.
 
Men klanens bebis har fått skilja sig från moster och jag längtar redan tills nästa gång vi ska ligga och mysa tillsammans. Och kanske råka ta en powernap igen.
 
Och japp, jag har blivit brownie igen.

5 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Åh, hur mysigt lät inte det då!?

Ha en fin start på veckan.

Kram Lena

CreandoPhoto sa...

Åhhhh! Vilket ställe att få vara på! Jag blir helt varm av bilden...
Kramar

Kanel & Cayenne sa...

Åh vad mysigt! :) /Nellie

Allt och/eller Inget sa...

Ååå så sött! Å ja, jag kände inte riktigt igen dig. Men vad fint det ser ut! Härlig färg.

Tack för Zara-tipset! Är nyfiken på din jacka :)
Kram Linda

Fru Sederblad sa...

Åh, så mysigt det ser ut...