torsdag 20 september 2012

I väntan på inspiration



Min kreativa sida är gömd bakom en gardin.
Jag väntar på att inspirationen ska hoppa fram och säga "Här är jag!" och tända till mig på nytt.

Under tiden pillar jag lite försiktigt på storkameran. Den som jag knappt rört på veckor.
Och så lånar jag böcker med barnen på biblioteket och fikar kladdkaka på Märtas, fast jag egentligen inte är sugen på nåt sött!? För att sen förvirra mig bland klädstängerna på Pompparty och som vanligt köpa alltför mycket, som vi säkert skulle kunna leva utan. 

Men jag tänker att det kanske är bra för inspirationen? För den kommer väl tillbaka?

7 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Har du haft den förut kommer den säkerligen tillbaka, förr eller senare.

Kram Lena

mitt liv som jag sa...

Absolut, snart är inspirationen tillbaka på topp igen! Ha nu en riktigt bra fredag och en fin helg!
Kram Jennifer

Editor sa...

Yes box, det gör den om inte annat den 28 okt. Du fick inbjudan väl? :)

Queen of Kammebornia sa...

Klart den kommer tillbaka. Men ibland måste man vila och bara vara. Kram!

Kanel & Cayenne sa...

Det är nog bara en liten paus du behöver. Om du tar det med ro så kommer nog inspirationen när du minst anar... Förresten, nu när vi har flyttat lite mer söderut så vill jag gärna åka till Märtas och fika, det verkar så mysigt. Kram /Nellie

Allt och/eller Inget sa...

Vilken fantastisk bild! Vad är de för fint?
Du säger att du saknar inspiration, men till att skriva saknar du då inget. Jag menar att du skriver så fint och roligt. Gillar ditt sätt! Som vanligt.

Kram Linda

TITTILINA sa...

Tack kära ni som ger mig hoppet tillbaka.
Linda: Det är torkad dill som jag fotat.

Kram