fredag 22 mars 2013

Dra på trissor


Det omöjliga har blivit möjligt.
Jag kör med orangea fjädrar i hasselpilen i påsk.
Orange!

Jag vet inte vem som slagit mig hårt i skallen. Eller med vad.
Orangefärgade saker brukar jag verkligen inte lägga pengar på.
Men nu - både kläder till barnen och påskfjädrar!
Dra på trissor, vet ja!

Mycket mer pyntat än såhär, det blir det nog inte i vårt radhuspalats.
Lite ris och mina lilla kanin.
Den som "hoppade upp och bet mig" förra veckan
och som bara var tvungen att följa med hem.
Och nä, jag har inte snott den.
Jag har betalat den hederligt.


3 kommentarer:

Titta in hos Thess sa...

Fint med orange ju !!!!
Och kaninen är ju så söt att det är näst intill kriminellt ;)))
Och mys på en torsdag......det är väll helt uuuuunderbart :))
Hoppas att ni får en riktigt fin helg.

Kram Thess

Lena - gott för själen sa...

Fint ju! Gillar haren speciellt.

Ha en fin lördag.

Kram Lena

Nellie - the Flying Hippo sa...

Ser man på?!? Det är väl kul att man kan ändra sig. Jag ska minsann också påskpynta lite i år. :) Kram