tisdag 26 mars 2013

Påsk i pastell

 
Asså på riktigt. Det ska vara pastell i påsk.
Ja, hela jäkla våren ska liksom visa upp sin pastelliga sida.
Och jag kan ju gilla det. Pastell.
Trots att jag drabbats av ett oranget infall eller två,
så nog finns det utrymme för lite pastell oxå.
Givetvis inte i samma rum! (nä gud förbjude!!!)

 
Så nu är vi som alla andra.
Sådär lite lagom pastelliga i påsk.
Och pysslat har vi oxå gjort. Små söta påskharar i pastell - såklart!
Så snart är vi redo, nu fattas vi bara lite äggkoppar och påskliljor med.
Then ride on!


3 kommentarer:

Bara Sara sa...

Så fint pyssel - påskigt!!
Jag gillar alla de klara distinkta färgerna som för mig är påsk - gult orange grönt!!
Oavsett färger - hoppas du får en skön påsk!
Kram Sara

Nellie - the Flying Hippo sa...

Jag blev lite orolig där ett tag att du tänkte blanda orange och pastell...phu, lättad att det inte är så. ;) Du tar så fina bilder Titti, ville bara påminna dig om det. :) Kram

Lena - gott för själen sa...

Gud vilka fina harar! Jättesöta.

Sv: Det kan säkerligen vara hos dig jag snodde tipset. Jag följer ju dig ;-) Kul när man kan bli inspirerad.

Kram Lena