måndag 7 december 2015

Årets sista....

Det är jobba-hemma-måndag.
Det är årets sista fotografering.
Ja alla som känner mig väl, vet ju att jag inte kommer låta kameran ligga med locket på
 i nån vadderade väska, resten av året.
Men just när det kommer till uppdragsfotografering så är det slut.
Sen har jag bestämt mig för att njuta jul, ta igen tid med mina skatter
och försöka få ordning på det här torpet.

Men dagens fotografering alltså....
Den med en fyrbarnsmamma och två små tvillingpojkar.
Två killar som jag inte räknat med kunna skilja på, 
men som jag klarade av alldeles utmärkt.
Mest för att de inte var särskilt lika.
Två små tvillingpojkar som var så fantastiskt tålmodiga och nyfikna.
Och jag förstår att ni är sugna på att se bilder på dessa små gossebarn.
Men där får jag lov att hålla er på halster.
För i dessa fotograferingstider,
 är det många som sportar bilder som julklappar till sina nära och kära.
Och vem är jag att leka avslöjande tomtefar i förväg?
Nä det går ju bara inte.
Verkligen inte.

Så istället för en kärleksfull bild på en snygg mamma
och två små tvillingpojkar, så får vi hålla till godo med detta så länge.


"Same, same, but different"