onsdag 21 juli 2010

Sjuk och besviken

Våra planer för dagen var att åka till den halländska slätten på kusinträff. Jag hade sett framemot det här då vi inte träffats allihop på evigheters evigheter. Det har dessutom blivit tillkommit några kusinbarn senaste åren och dom har jag inte haft möjligheten att träffa.

Men imorse kände jag mig yr och klen och det blev bara värre och värre. Så för min del har det blivit till att ligga i sängen hela dagen och tyckt synd om mig.
Gah! Värmen har knappast underlättat för mig och det är först nu ikväll som jag känner mig lite piggare. Men också så besviken! Besviken över att vi inte kunde åka dit och träffa alla dom andra. I är också besviken, för han hade sett framemot att träffa sina "röstkusiner" och få leka med dom. Men i mitt skick var det verkligen omöjligt...

Imorgon skulle vi dessutom träffat en av mina bästa vänninor utanför Halmstad. Annars har vi ytterliggare några mils avstånd emellan oss, men nu när de campar där och vi var i närheten så hade vi planerat in en dejt. Vi har inte setts på två år och nu blir det inte imorgon heller. Såååå besviken.

Nu, snart tillbaka till sängen för att sova tidigt. Förhoppningsvis är jag bättre efter en natts sömn.

Inga kommentarer: