lördag 17 juli 2010

Turist, ja visst

I början av förra veckan tillbringade jag och barnen några dagar hos mamma.
Vi passade på att leka turister i mina hemtrakter och fick uppleva såväl nya som gamla smultronställen.

Det blev en tur till Sofiero och Majas Trädgård (min absoluta favorit), Järnvägsmuseet (I´s favorit) och Hembygdsparken i Ängelholm. Fika hos Systrarna Lundgren i Arild (dyrt men underbart mumsigt!) och ytterliggare en mysig fika i Bjuv hos min barndomsväns föräldrar.
Ja om jag ska lägga korten helt på bordet så var det ännu en fika på kondis med mina föräldrars gamla granne, ett besök hos CandyAirline (till I´s stora lycka) och lite reashopping på POP.

Hmm...mycket fika blev det, men det gillar ju jag. Och det är ju sommarlov!
Dessutom hade vi väldans trevligt och mysigt.












Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

1 kommentar:

JennyB sa...

Man kan aldrig få för mycket fika....om man bara sprider ut dem!!!
Ha en fortsatt skön sommar!
Kram