tisdag 20 juli 2010

The Studio

Idag har jag och min syster varit modell för en dag på The Studio i Turning Torso. Härligt med lite egentid och roligt att få tillbringa den med lillasyster. Sen är det ju aldrig fel att bli ompysslad heller för den delen.
Vi hade räknat med att det hela skulle ta många många timmar och att det skulle bli en hel del väntan. Men vi hade tur och var dagens andra "modellsällskap" så allt gick supersmidigt och det hela var färdigt på två timmar! Smink, hårfix och fotografering.

Efteråt blev det picknick nere vid hamnen och sen glass på ett italiensk ställe - mmm supernice!


Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

8 kommentarer:

Hanna sa...

Snygging!!! Kram

JennyB sa...

Vilken fin bild Titti!!!
Vackra kvinna!!!!

TITTILINA sa...

Tack kära ni!
Blir lite generad av så fina komplimanger.

Kram på er!

Louise sa...

Så fin du är (fast det tyckte jag ju innan med).
Kram.

TITTILINA sa...

Tack min sköna böna!
Du är underbar du.

Johanna sa...

Wow!!

TITTILINA sa...

Oh thank you dear Jo.

Gottegrisen sa...

Vilket fint kort! Visst var det skönt med en ego-dag!