söndag 13 november 2011

F

Fars Dag
Febrig lillsnäcka (med en toppnotering på 40,3)
För mycket tårta (jag åt nog halva medans övriga familjen delade på resten)
Förbaskat god tårta (köpt, men ändå)
Frusen bloggmamma (baciller igen, eller?)
Filt-shopping-sugen...

Älskar krypa upp i soffan, invirad i filt. Sommar som höst. Fast mest under kalla vinterhalvåret förstås. Är sugen på en ny gosig filt. Tycker den översta är finast, men tror att den vändbara i mitten är skönast. Mulle mull! Och den nedersta - jag är en sucker for stars.






Bilderna är lånade av Ikea, Boomstore och The Home.

1 kommentar:

Ann-Louise sa...

Dom är fina alla, men den i mitten är mysigast att krypa under. Satt och tänkte samma sak igår i soffan, att jag nog ska önska mig en varm och mysig filt i julklapp som jag kan ha i soffan.