söndag 20 november 2011

Kattpensionat

Hela köket är invaderat av katter i olika slag. Sjuttiotvå små gulbruna varelser. Deras årliga ankomst är egentligen alldeles för tidig och jag tror att alla kommer att ha lämnat oss långt innan julen nalkas. Mannen har redan haft mage att börja prata om nästa tillverkning!? Men nån måtta får det vara tycker jag. Jag måste få vila mig först.

Utan hushållsassistent och elvisp med degkrokar. Bara att kavla upp armarna och knåda, knåda och knåda. Det kommer inte bakas en endaste kaka i det här huset, förrän en ny visp med krokar köpts in. Några frågor på det?


Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

1 kommentar:

Ann-Louise sa...

Ser smarrigt ut, men jag vågar inte baka för tidigt med rädsla för att dom tar slut långt innan jul, ja kanske till och med innan lucia. Men jag skulle ju kunna ta och baka en omgång till, för jag har ju både hushållsassistent och elvisp med degkrokar ;0)