torsdag 3 november 2011

Många barn blir det


Bildredigering går före allt annat de senaste två kvällarna. Före tvätt, städning, tv-tittande och socialt liv. Det är en del att göra. Har fotograferat samtliga barn på vår förskoleavdelning. Foto som ska vara till en Fars Dags present. Dvs de ska vara framkallade och färdigmonterade på barnens egendesgnade ramar, om exakt en vecka. 36 foto som ska fixas och trixas. Och förhoppningsvis bjuda på mersmak.


Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

3 kommentarer:

JennyBjörk sa...

Vilken underbar idé! Lovar att det kommer att uppskattas och värma i alla "pappahjärtan"!!!

Jag gjorde detta till våra tvåor när de lämnade oss och så skrev jag en personlig dikt till varje foto.

Ha en härlig Helg Titti!
Kram

Johanna sa...

Ooo,tänk om jag kunde få ha dig som förskollärare på mina barns förskolan,det hade varit toppen!! Vilken fin farsdag present. Kram

TITTILINA sa...

Jenny: Så mysigt att få en personlig dikt till också. Jag kan tro att det var mycket mycket uppskattat!
Kram

Johanna: Åhh, jag blir nästan lite rörd av din kommentar. Tack söt du.
Kram