söndag 7 april 2013

Egentligen vill jag bara berätta att man kan vinna en Containerklänning hos Nordljus!

 Dagens inlägg skulle kunna handla om den där
förbenade snön som envisas med att komma under kvällspromenaden.
Eller om att jag lyckades fräsa löken och morötterna svarta i kanterna ikväll,
för att få göra om och göra rätt.
Eller om lil´sis, som smittats av min sjuka och absolut inte kan städa undan efter sig,
 för hon har ont i BÅDA armarna!
 
Fast egentligen vill jag ju bara tipsa om Nordljus tävling, där man kan vinna
en sån där fin-fin klänning som jag vill ha!
Som jag skulle kunna ha på 40-årsfester och bröllop i sommar.
En sån där som jag tjatade om häromdagen.
Det ska det här inlägget handla om!
Chansen att vinna en Containerklänning!
 


1 kommentar:

Limetwig sa...

Haha jasså det va lilltösen som blivit smittad :) trodde ju givetvis att det va mannen :D
Men du det är aldrig fel med en klänning så det får jag ju titta närmare på det därade!
Ha en skön start på veckan och krya på er, du och dottern :)