onsdag 16 mars 2011

I´m in love

Sen en vecka tillbaka lufsar jag omkring i mina gympaskor och är helt frälst! Inte för att det är nåt speciellt med dom, och inte för att dom kanske är så klädsamma (jo på nåt sätt är dom förstås det), men jag känner mig så vårig trots att vinterjackan fortfarande hänger med. Och sportigt! På gränsen till fräsch :-) Egentligen handlar det nog en känsla av frihet, att slippa bumpa-bumpa-kängorna och att känna sig lätt på foten (nä, inte på det sättet). En skön feel-good-känsla.

Är sugen på att hälsa våren välkommen med ett par vita Converse. Men har fått för mig att sist jag var ägare till en sådan kopia, så bjöd gummisulorna gärna på fotsvett. Sjuhundra för ett par snygga pjucks inkl odör. Jag får nog fundera på det...
Rätta mig gärna om jag har fel.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ler när jag läser ditt inlägg.
Jag har också vandrat omkring i mina gympaskor den senaste veckan och njuter för fullo. Var också såå sugen på att ta på mig mina vita converse igår när jag skulle in till storstaden.(De står kvar i garderoben),lovar att du kommer inte ångra dig om du köper ett par. De är värda sina pengar.

TITTILINA sa...

Åh din fresterska :-)
Nu blev jag ju ännu mer sugen... Kanske ska önska mig ett par i födelsedagspresent?
Visst är det härligt att slippa vinterskorna?