onsdag 13 juni 2012

Att ha fullt upp



Att ha fullt upp med att köpa kalasgodis med godismonstret, jaga lupiner i vackert kvällsljus, akta sig för fästingar, ansa ögonbryn som fått ha fri uppfostran alltför länge
och baka världens godaste jordgubbstårta.

OCH att försöka intyga mig själv att det inte är min sista arbetsdag imorgon, bara för att det har vankats skolavslutning både här och där. Utan först om två veckor. Att försöka släppa loss den frestande semestertanken från bakfoten.

Jopp, det är så en onsdag kväll ska tas.

Hepp!

5 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Hepp, hepp! Känner igen mig! :)

mitt liv som jag sa...

Det är inte lätt de sista veckorna innan semsestern, mentalt är man borta ;). LÄt som en fullspäckad kväll. Må så gott! Kram Jennifer

House number 11 sa...

Underbar bild! Och jag känner igen mig!
Kram Jenny

Queen of Kammebornia sa...

Jag tänkte på dig igår när jag plockade lupiner :)

TITTILINA sa...

Åh vad gulligt av dig, Kammebornia.