fredag 8 juni 2012

Nedräkning

Den närmar sig. 3-årsdagen. Lil´sis har inte helt koll på när och frågar:
"När fyller jag år?"
"Om två veckor."
"JAAAAAAAA! Då får ni sjunga Hurra, hurra! Då får jag ta först, sen gästerna. Jag får ta först av tårtan. Sen pappa, sen mamma och sen min lillasyster!" (hon menar storebror)

Jag har alltid trott att presenterna var det viktigaste. Men, i det här fallet verkar det som att det är godsakerna som kommer på första plats.
Som vanligt, när det gäller vårt godismonster.

5 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Vilken mysig bild! De är väl bara för goa de små liven! Hoppas ni får en riktigt bra helg! Kram Jennifer

Kanel & Cayenne sa...

Vad kul att hon kallar storebror för lillasyster. :) Kram /Nellie

dianasdrömmar sa...

Hihi, och vem som får ta först är viktigt ;)...kram Diana

Queen of Kammebornia sa...

Fin! Och prickig klänning, härligt, vackert. busigt! Min dotter har också alltid varit en godisråtta :) Brorsorna ville hellre ha frukt när de var små :)

Editor sa...

Hej! Vad kul att du också bloggar. Fina bilder du tar. Jag läste flera sidor igårkväll när jag "hittat" din blogg. Ses igen och tack för senast! Laxen var jättegod!