fredag 29 juni 2012

TV-kändis

Struntade i semesterns första tilltänkta sovmorgon och drog upp hela familjen långt innan tuppen ens funderat på att vakna.

  
I´s stora önskan den här sommaren är just att få vara med på en inspelning i av Sommarlovsmorgon! Å vad gör man inte för sina små gullungar? En sovmorgon byts ju lätt ut mot att få debutera som tv-kändis några snabba sekunder? Glitter och glamour! Röda mattan borde rullas ut...





Mimi Oh

Här sitter jag nu. Och funderar på om jag synts tillräckligt länge i rutan för att titulera mig som tv-kändis i mitt CV? Jag tror att jag avvaktar till 18:30 ikväll för att se programmet i repris. Så om ni ser en trött mamma i blårandig tröja, med tofs i håret och två söta barn i knät typ 18:31, så yes, it´s me.

4 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Misstänker att du hade nöjda barn :) kram Diana

TITTILINA sa...

Nöjda OCH trötta :-)
Kram

Hemma på Sjuan sa...

Spännande!
Hoppas ni kom med på tv:n :)

Kram

Anonym sa...

Heja! Jag ärinte anonym, det är jag, Louise