fredag 15 juni 2012

Något att fira


Landar efter en dag med treårskalas. En solig eftermiddag fullt upp med godsaker på trädäcket, trevliga mammor, sockerspeedade barn och en kort karriär i rollen som Pippi. My fifteen minutes of fame är förbi.



Snart drar det ihop sig till nattning för lil´sis. Big brother ska hänga med mig i sängen och se på fotboll. Så länge han/jag orkar. Båda tankade med Cola, i hopp om att iallafall se första halvlek.
Där ska vi mysa - en trött mamma och en gulblå son. Överlycklig att HM äntligen skickat hans efterlängtade fotbollskläder. Dagen till ära.

Förhoppningsvis får vi mer att fira. Vad sägs om en seger till Sverige?

6 kommentarer:

House number 11 sa...

Åh, vilka härliga bilder på en underbar dag! Vad fin du är som Pippi!:) Jag hade skickat bud efter dig på direkten, på den tiden Ida var inne i sin Pippi- era!
Ha en fin kväll!
Kram Jenny

mitt liv som jag sa...

Underbart med kalas och vilken fantastisk Pippi :). Snart är det dags, heja Sverige!!! Ha en bra helg! Kram Jennifer

Fru Sederblad sa...

Ha, ha! Vad fin du är! Pippi kan slänga sig i väggen! Och det där med sockerkickar känner jag igen som haft två ungar på party ikväll...

Jenny Björk sa...

Underbara kalasbilder och vilken tjusig Pippi! Ha en skön helg!

Kanel & Cayenne sa...

Fantastiskt 15 min verkar det som! :) Kram /Nellie

Allt och/eller Inget sa...

Vilken fin dag!