söndag 15 juli 2012

Det finns inga bilder

Det finns inga bilder från lördagen. Ovanligt, jag vet. Ovanligt att ha låtit kameran ha en dags semester.
För det kan väl även en hårt arbetande kamera behöva.

Så idag finns det inga bilder från när jag varit på fotbollsträning eller
när jag och mina barn trängts på Ica med alla besökare från Falsterbo Horse Show. 
Eller när jag tagit en välbehövlig nap - en strategisk tupplur.
Det finns inte heller några bilder på våra vänner som varit här ikväll och roligheterna vi haft.
Inte heller någon bild på att jag paxat sovmorgonen imorgon (eller rättare sagt senare idag).
För det har jag.

Det finns bara en bild. En lånad bild på en skål. För det har jag insett ikväll -
man kan aldrig ha för många skålar i sitt hem. Man kan bara ha för få.


Tack och godnatt!

4 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

skönt att låta kameran vila ibland :) kram Diana

House number 11 sa...

Så sant! Det gäller att hela tiden se till att man inte har för få!;)
Kram Jenny

Hemma på Sjuan sa...

Min kamera har inte vilat men varit på utflykt! Har tagit bilder med Iphonen får väl se hur de blir....
Fin skål!
Kram Suss

Queen of Kammebornia sa...

Du har så rätt, skålar kan man aldrig få för många av :)