fredag 13 juli 2012

En dag i Costa Brava



Fredagen den 13:e - känd som otursdag.
Själv har jag inte mage att klaga på denna dag.
En fantastisk dag, då vi firar Livs födelse, mannens semester och gamla trogna vänner.
För jag är lycklig som har sådana.

En av dom har sällskapat oss idag. Och vi har pratat och fotat.
Och hängt vid stranden vår. Den som är minst lika härlig som i Costa Brava.
Och pratat och fotat.
Och fikat oss kladdiga kring munnen av dumlemuffins och annat gott.
Och kollat efter sms från syrran. Stup i kvarten.

En helt vanlig dag på Guldkusten.
En härlig sådan.


2 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Härligt! Åh vad jag längtar efter att kunna åka iväg med barnen och bada, men tyvärr vill inte vädergudarna det, vet inte vad jag gjort för fel eftersom de inte vill ge mig sol och värme ;). Grattis till att du blivit moster! Och vilken otroligt söt sockerbagare jag såg i ett tidigare inlägg! Ha det så bra! Kram Jennifer

Allt och/eller Inget sa...

Grattis till att du blivit moster igen! Och tack för din fina hälsning hos mig.

Vilken härlig dag ni verkar ha haft! Alldeles perfekt.

Stor kram
Linda