måndag 10 december 2012

Klappar på axeln

 
Jag ger mig själv en klapp på axeln.
För att jag gjort klart mina utvecklingsamtal.
För att jag börjar komma ikapp.
Och för att jag redigerat färdigt en massa foto
från discokalaset och en syskonfotografering.
 
Systrarna - lika men olika.
Hela familjen är ett härligt gäng och det har varit ett nöje att få föreviga dom.
 


 
Men nu ska jag bromsa ner en växel eller två.
Ligga och småputtra i trean och ägna hemmet och mina barn julstämning istället.
Och sjunga låtar som Halleluja! Precis Jöback gör.
Och sätta siktet inställt på mer godsaker och sånt.
Börja njuta!


4 kommentarer:

Ida sa...

Vilka fina bilder! Ja nu är det skönt att sakta in lite. Ha en bra vecka, kram!

mitt liv som jag sa...

Det är en härlig känsla när man börjar komma ikapp :).

Vilka fina bilder du visar!

Ja nog gör du rätt i att dra ner någon växel nu och njuta.

Må så gott! Kram Jennifer

Nellie - the Flying Hippo sa...

Härligt att du är i kapp! Fantastiska bilder Titti, du har verkligen känsla för det där. :) Kram och tack för all pepp.

Lena - gott for sjalen sa...

Fantastiskt härliga bilder! Duktig du är.

Kram Lena