måndag 28 januari 2013

Att börja bakifrån

Jo jag tror jag gör så, börjar bakifrån med bilderna.
Tar mys-pys-bilderna-från-nya-plejset-sista-kvällen-bilderna först.
Då min man lyckades få oss evakuerade till Gammelgården istället.
Han är bra han. Min man.
 
Han kan inte bara köra bil förbaskat bra. Utan även förhandla sig till en fin avslutning.
På en annars fin skidvecka. Eller rättare sagt, en förbaskat lyckad skidvecka!
Med massor av minusgrader, solsken och trevlig sällskap.
Ja då tänker jag förstås inte på dom där glada-i-hågen-pågarna,
utan på vårt eget resesällskap. Förstås.
 




 

7 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Så härligt! Jag längtar så efter vår vecka. Snaaart åker vi!

Kramar Kicki

Lena - gott för själen sa...

Vilket fint ställe! Ser ut som att jag skulle trivas där. Har aldrig tittat åt Gammelgården förut, men kanske man ska ta sig en titt framöver.

Kram Lena

mitt liv som jag sa...

Ja det var riktiga mys-pys bilder :-). Vilken härlig vecka ni har haft!

Ha en fin tisdag! Kram Jennifer

Nellie - the Flying Hippo sa...

Välkommen hem! Det glädjer mig att ni haft en härlig vecka. Och vilken bra man du fått på kroken. 🎣

Anna Margareta sa...

Så härligt. Jag vill också! Kram

Queen of Kammebornia sa...

Underbart!!!!

Villa Frejas bokblogg sa...

Vilka finfina bilder.
Så himla härligt :)