måndag 7 januari 2013

Cliffhanger

Paketet ja.
Det som slank ner i brevlådan för några dagar sig.
Post från Tindy.
Den skönaste utav klänningar, om än något stor.
Men det ska nog gå bra.
Vad jag ska ha till?
Inte den minsta aning. Det tål att funderas på.
Eller invänta värmen.
För då kan mina nakna ben få sladdra runt under den fina broderikanten
och jag kan låtsas att jag springer runt i nattlinne.
En känsla som jag totalt förälskad mig i.
Inget som sitter åt nånstans. Inget som är tajt.
 
 
 
 
 
 

9 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Men vilken fin klänning, förstår du kommer att njuta i den :).

Kram Jennifer

Nellie - the Flying Hippo sa...

Jag håller med dig, vill inte heller ha tighta kläder. Den klänningen ser underbart skön ut, och är dessutom supersnygg. Så borde alla kläder vara! Kram

Editor sa...

Fin. Din stil! Och hellre lite löst än tight. Gjorde också ett fynd igår. Kram

Helenas enkla vardag sa...

Kul att du hittat lite fynd hos Tindy! Den hör var jättefin!
Tights eller svarta jeans, du får testa!
Kram Helena

Home2tiny sa...

Kul att fynda, ser superskön ut. Passar både i sommar o vinter. Kramisar Tina

Limetwig sa...

Så fin! Härlig att springa runt i till sommaren med brunbrända ben!

CreandoPhoto sa...

Vacker som attans!

Mittgodastefinaste sa...

Jättefin! Den kan du ha lite året runt tycker jag! Kanske över tajta jeans och med stövlar! Jag har använt en sån mjuk sommarklänning hela hösten för att jag inte kunde släppa den efter sommaren!

Kram Jenny

Ida sa...

Den ser väldigt mjuk och skön ut, och fiin! Kram