tisdag 4 juni 2013

Att taxa in sin födelsedagspresent

 
Jo i söndags gjorde jag det.
Taxade in min födelsedagspresent som jag fått av han jag är gift med.
En sån där som får en att bli lite smått på pickalurven efter en eftermiddag i varma bad
och rödvin i glasen till kvällens underbara middag.
En sån present som bjuder på hotellfrukost, så att man äter tills man storknar.
En sån där som gör att man kan få sova ostört nio timmar i sträck.
En sån som bjuder på vuxentid och tala-till-punkt-dygn.
En sån som boostar energitankarna.
Och ger blodad semestertand.










 
Tack till finaste-han-som-jag-är-gift-med.
 


10 kommentarer:

House number 11 sa...

Vilka helt underbara bilder! Underbara!
Så härligt ni måste ha haft det!
Kramis
Jenny

Helenas enkla vardag sa...

Men så härliga bilder! Ser helt fantastiskt ut. Vilken man du har!
Kram Helena

Ida sa...

Ni ser ut att haft det härligt. Vilken jättefin bild på dig (och fin klänning/halsband!) Kram

Titta in hos Thess sa...

Vilken underbar födelsedags present !!!!
Och vilken fin man du har ;)))
Härliga bilder !!!

Kram Thess

Borta bra men hemma bäst sa...

Vilken härlig födelsedagspresent och vad fin du är i klänningen och halsbandet sen, I like a lot!

Nellie - the Flying Hippo sa...

U.N.D.E.R.B.A.R.T! Och som vanligt superfina bilder. Hoppas hoppas du hittar barnvakt, jag hade blivit väldigt glad om du kommer. Kram

Unknown sa...

Sååååå fin. Som alltid. Han som du är gift med tar också fina bilder. Inte lika fina som du men jah ör impad. :)

TITTILINA sa...

Tack kära du!
Han som jag är gift får en färdiginställd kamera, och anvisningar om var han ska fokusera :-)
Men han kan ju! Med lite hjälp...

Allt och/eller Inget sa...

Guuuud så härliga bilder! Och som vanligt, jag älskar ditt sätt att skriva. Gillar det verkligen.

Kul att se din bild på dig med. Så himla fin klänning.

Kram Linda

Ps. Om du vill vinna lite sommarläsning så kan du kika in hos mig på den nya tävlingen.

Lena - gott för själen sa...

Din man han kan han! Vilken härlig present! Kul att se lite bilder av dig (som jag antar att det är). Du ser verkligen olika ut på alla bilder.

Kram Lena