fredag 29 april 2016

Det är fredag. Det är legitimt


Tiden går snabbt när man har roligt.
Eller har mycket att göra.
Men nu är det fredag och återigen legitimt att trycka i sig choklad.
Alltså jag har ju redan kört skeden i Nutellaburken den här veckan.
Och gått loss på morgondagens blandgodis, så det var bara att åka och köpa nytt....
Men idag är det som sagt legitimt och det känns väldans så mycket bättre.
Karaktär har aldrig varit min starkaste sida.
Så mycket kan vi väl vara överens om?

1. Haremsbyxor från Lakewoodliving     2. Fågelskåadaren från Adlibris, utgiv.datum 2 maj
3. Spaövernattning på Falkenberg Strandbad     4.Omaggiovas Kähler, bild lånad från DesignOnline

I helgen ska det firas.
Att det är Valborg och att jag äntligen ska få bränna mina 
håll-in-muffinsmidjan-och-låt-den-flytta-bort-nån-annanstans-strumpbyxor
på bål.
Och att en fyrtioåring snart fyller fyrtioett.
Ett år klokare. Ett år....ehm....sladdrigare...ehm.... jag menar vackrare!
Ja ni vet den där med vinet. Äldre =  godare och bättre.
Asså jag vet inte om han-jag-är-gift-med är av samma uppfattning.
Det kan ju också vara så att man blir som ett jäst vin.
Surare och beskare.
Who knows? 
Men fira det ska vi!

Och egentligen skulle jag behöva ett par ortopedgjutna fotinlägg
(jupp det är jag och Stig-Helmer)
Men det finns ju roligare saker att önska sig.
Så det gör jag.
Också.


1 kommentar:

Mittgodastefinaste sa...

Hehe här har du en till som inte har just karaktär på sin lista över bästa sidor!!

Önskar dig en underbar födelsedagshelg!

Kram Jenny