söndag 14 februari 2010

AHD

Imorse blev jag uppvaktat med god choklad (min nya favorit!) och en liten blomma - sött! Små Alla-hjärtans-dag-presenter har delats ut till samtliga familjemedlemmar och man får ju tro att alla blev nöjda och glada.

Första "normala" veckan på länge går mot sitt slut. Det har ju varit lågsäsong för vår del på den sociala fronten ett tag. Men igår var det tacos, Melodifestival och mycket trevligt hos våra goda vänner, E´s gudföräldrar. I var helt salig eftersom han fick ärva några leksaker som fick följa med oss hem - en robot, en helikopter och en motorsåg. Och ni kan tro det har sågats här! Run ruuuuun!
Idag har vi varit på lunch hos ytterliggare ett par kompisar. Dagen till ära hade jag hembakta semlor med mig och de blev riktigt goda om jag får säga det själv.
Japp det har varit en riktigt trevlig helg. Imorgon tror jag att vi ska ta det lugnt här hemma - ingen stress och inga tider att passa, ja förutom mat- och sovklockan förstås.
Galet vad det är skönt att slippa söndagsångest!

Inga kommentarer: